Известие

Collapse
No announcement yet.

Как да си оправим Вентилатора на купето 156

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как да си оправим Вентилатора на купето 156

    Здравейте,
    Пускам го като отделна тема, за да се намира по-лесно за в бъдеще от колегите с подобен проблем. Благодарение на колегата Илко, който единствен ми се претече на помощ с ценни съвети и напътствия проблемът с вентилатора на купето ми е отстранен.

    Проявление на проблема:
    1-ви вариант - Вентилатора в купето не върти
    2-ри вариант - Вентилатора на купето върти постоянно, даже и на степен "0"

    Разновидност на проблема - не работят степените за управление скоростта на Вентилатора на купето.

    Отстраняване на проблема:
    1. Изчанчвате се в краката на дошофьорското място и поглеждате на горе - в посока на жабката. Виждат се два болта точно под жабката, които с помощта на две гайки държат декоративен мокет, закриващ отсега с вентилатора на купето. Развивате ги. Сваляте декоративния мокет.
    2. Изчанчвате се още малко и оглеждате. най-назад се вижда широк черен цилиндър, който представлява вентилатора на купето. има един винт който се развива с ключ 5,5.
    3. Хващате цилиндъра отдолу и го завъртате обратно на часовниковата стрелка. Целият вентилатор се освобождава и пада надолу. Откачате букста и го слагате на страна (тук може би е добре да се тества вентилатора, защото някога може да се окаже че той е проблема - тества се на 12 волта). Замервате буксата на кабела към вентилатора - трябва мултицета да покаже 12 волта ако всичко е наред.
    4. Поглеждате вляво от леглото за вентилатора. Виждате метална планка, хваната с два винта за купето. Развивате ги
    сваляте я. Точно над нея се намира заветния "Електронен регулатор на вентилатора на купето". Копелето има и други имена, но винаги изглежда така -
    5. Развивате двата винта, които го държат с ключе 5,5. Издърпвате го внимателно надолу. Изключвате двете букси, които влизат в него. Махате пластмасовата капачка, която пази платката.
    6. Отивате в тв или радио сервиз и искате да ви сменят двата електронни компонента, които се намират в центъра на платката, под алуминиев предпазител.
    7. Връщате се и слагате всичко обратно
    8. Купувате си бира.
    Attached Files
    Last edited by spe4elist; d.m.y г., 12:06.
    Alfa Romeo 156 2.0TS '98 - произведена, '99-'06 - 1-ви собственик
    Alfa Romeo 145 1.6TS 11.2000 - на жената

Working...
X