Здравейте,
Пускам го като отделна тема, за да се намира по-лесно за в бъдеще от колегите с подобен проблем. Благодарение на колегата Илко, който единствен ми се претече на помощ с ценни съвети и напътствия проблемът с вентилатора на купето ми е отстранен.
Проявление на проблема:
1-ви вариант - Вентилатора в купето не върти
2-ри вариант - Вентилатора на купето върти постоянно, даже и на степен "0"
Разновидност на проблема - не работят степените за управление скоростта на Вентилатора на купето.
Отстраняване на проблема:
1. Изчанчвате се в краката на дошофьорското място и поглеждате на горе - в посока на жабката. Виждат се два болта точно под жабката, които с помощта на две гайки държат декоративен мокет, закриващ отсега с вентилатора на купето. Развивате ги. Сваляте декоративния мокет.
2. Изчанчвате се още малко и оглеждате. най-назад се вижда широк черен цилиндър, който представлява вентилатора на купето. има един винт който се развива с ключ 5,5.
3. Хващате цилиндъра отдолу и го завъртате обратно на часовниковата стрелка. Целият вентилатор се освобождава и пада надолу. Откачате букста и го слагате на страна (тук може би е добре да се тества вентилатора, защото някога може да се окаже че той е проблема - тества се на 12 волта). Замервате буксата на кабела към вентилатора - трябва мултицета да покаже 12 волта ако всичко е наред.
4. Поглеждате вляво от леглото за вентилатора. Виждате метална планка, хваната с два винта за купето. Развивате ги
сваляте я. Точно над нея се намира заветния "Електронен регулатор на вентилатора на купето". Копелето има и други имена, но винаги изглежда така -
5. Развивате двата винта, които го държат с ключе 5,5. Издърпвате го внимателно надолу. Изключвате двете букси, които влизат в него. Махате пластмасовата капачка, която пази платката.
6. Отивате в тв или радио сервиз и искате да ви сменят двата електронни компонента, които се намират в центъра на платката, под алуминиев предпазител.
7. Връщате се и слагате всичко обратно
8. Купувате си бира.
Пускам го като отделна тема, за да се намира по-лесно за в бъдеще от колегите с подобен проблем. Благодарение на колегата Илко, който единствен ми се претече на помощ с ценни съвети и напътствия проблемът с вентилатора на купето ми е отстранен.
Проявление на проблема:
1-ви вариант - Вентилатора в купето не върти
2-ри вариант - Вентилатора на купето върти постоянно, даже и на степен "0"
Разновидност на проблема - не работят степените за управление скоростта на Вентилатора на купето.
Отстраняване на проблема:
1. Изчанчвате се в краката на дошофьорското място и поглеждате на горе - в посока на жабката. Виждат се два болта точно под жабката, които с помощта на две гайки държат декоративен мокет, закриващ отсега с вентилатора на купето. Развивате ги. Сваляте декоративния мокет.
2. Изчанчвате се още малко и оглеждате. най-назад се вижда широк черен цилиндър, който представлява вентилатора на купето. има един винт който се развива с ключ 5,5.
3. Хващате цилиндъра отдолу и го завъртате обратно на часовниковата стрелка. Целият вентилатор се освобождава и пада надолу. Откачате букста и го слагате на страна (тук може би е добре да се тества вентилатора, защото някога може да се окаже че той е проблема - тества се на 12 волта). Замервате буксата на кабела към вентилатора - трябва мултицета да покаже 12 волта ако всичко е наред.
4. Поглеждате вляво от леглото за вентилатора. Виждате метална планка, хваната с два винта за купето. Развивате ги
сваляте я. Точно над нея се намира заветния "Електронен регулатор на вентилатора на купето". Копелето има и други имена, но винаги изглежда така -
5. Развивате двата винта, които го държат с ключе 5,5. Издърпвате го внимателно надолу. Изключвате двете букси, които влизат в него. Махате пластмасовата капачка, която пази платката.
6. Отивате в тв или радио сервиз и искате да ви сменят двата електронни компонента, които се намират в центъра на платката, под алуминиев предпазител.
7. Връщате се и слагате всичко обратно
8. Купувате си бира.